piątek, 14 maja 2010

Witam!

Od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem założenia bloga, lecz dotychczas plany moje spalały na panewce. W końcu udało mi się znaleźć chwilę, by rozpocząć pisanie, i mam nadzieję, iż uda mi się (stosunkowo) regularnie aktualizować wpisy.

Blog poświęcony będzie przede wszystkim zagadnieniom bliskim mojej pracy, związanej z prawem opieki zdrowotnej, prawem informatycznym oraz prawem nieruchomości. Ideą jego jest podzielenie się z Państwem moimi uwagami i poradami, jak również przestrzeżenie przed problemami i trudnościami napotkanymi przez moich klientów.

Pierwszym zagadnieniem, które postaram się Państwu przybliżyć w nadchodzących dniach, będzie wejście w życie ustawy dotyczącej pozwów zbiorowych i jego potencjalne konsekwencje dla przedsiębiorców z branży systemów informatycznych. Zapraszam do regularnego odwiedzania bloga!

P.S.

Po prawej stronie znajdziecie Państwo drobny formularz, za pomocą którego można zapisać się na moją listę mailową. Po każdej aktualizacji bloga będę rozsyłał krótki newsletter - dzięki niemu nie będziecie musieli Państwo sprawdzać samodzielnie, czy na blogu pojawił się nowy artykuł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz