Przytoczony przeze mnie artykuł zainspirował mnie do spróbowania pójścia tą samą drogą - czy na przykład wspomniane przeze mnie wcześniej na blogu wprowadzenie do polskiego prawa pozwów zbiorowych mogłoby również zaowocować powstaniem oprogramowania ułatwiającego kancelariom zarządzaniem takimi procesami? Program taki mógłby posiadać funkcje umożliwiające, między innymi,:
- przydzielanie klientów do poszczególnych grup i pod-grup,
- kontaktowanie się z wieloma klientami naraz,
- kontaktowanie się bezpośrednio z reprezentantem grupy oraz
- wysyłanie przypomnień i powiadomień do konkretnych klientów z grupy lub do całych grup.
EDIT: jak zauważył na Goldenline Pan Piotr, systemy spełniające powyższe kryteria istnieją. Problem pozostaje jednak aktualny: żaden z producentów tych systemów nie kieruje jeszcze swoich usług do kancelarii prowadzących pozwy zbiorowe, a to stwarza szansę na zdobycie nowych klientów poprzez reklamę swojego programu jako przystosowanego do zarządzania klientami w tego rodzaju procesie.
***
Mam nadzieję, iż moja sugestia zainteresowała Państwa; sądzę, iż nie będzie to ostatni tego rodzaju wpis. Jeśli chcielibyście Państwo otrzymywać powiadomienia o nowych postach, zapraszam do skorzystania z subskrypcji RSS lub newslettera e-mail!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz